Suggestie
Indien u een mening of suggestie heeft, kunt u het formulier onder Contact invullen.
Klachten
Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts
Wij proberen onze patiënten zo goed mogelijk zorg te bieden. Toch kan het helaas soms voorkomen dat u ontevreden bent over de behandeling in onze praktijk.
Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij samen proberen het op te lossen. U kunt altijd via de assistente een afspraak maken met uw huisarts om dit te bespreken.
Indien u er met ons niet uit komt, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van de SKGE (Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg). De klachtenfunctionaris kan proberen alsnog te bemiddelen. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE.
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u via de klachtenfunctionaris een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.
Meer informatie kunt u vinden op www.skge.nl.